Sunday, January 31, 2010

Nineteen bottles

בסה"כ 19 בקבוקים יש לי באוסף הלקים שלי. אוסף אמנם צנוע שרובו לקים זולים, אבל בהחלט מכובד הייתי אומרת. ארגנתי אותם בשורות על מדף רחב ליד שולחן המחשב שלי, כך שתמיד(!) יהיו בשדה הראיה שלי :) אבל הסדר שלהם לא קבוע והוא תלוי במידת החיבה שלי לכל אחד מהם, כך שמדי פעם אני מסדרת אותם מחדש...
השבוע, הוורודים-חומים היו אלה ש"דיברו אליי" יותר מהשאר אז קידמתי אותם לחזית, ואת האדומים שהיו שם העברתי אחר כבוד למנוחה איפשהו מאחור. 
נו... גם אתם מייחסים חשיבות למיקום האוסף ולמיקום כל לק? או שרק אני "משוגעת"? :)
I love them all!
 
Yes, only 19 bottles. That's my intire nail polish collection. Indeed, it's not much, yet it's quite a decent collection I believe :)
They are all placed on a wide shelf close to my desk, organized in rows according to my love for them, so from time to time I rearrange their positions…
This week, I felt like "browny-pink", so I moved those with these shades of pink to the front, and the red ones that where there were moved to somewhere in the back.

4 comments:

  1. וואו! יש לך המון לקים של שיק. הייתי מתה לראות סווצ'ים שלהם. אני בדיוק בתקופה כזאת שאני רוצה להתנסות בלקים של חברות ישראליות... ולשאלתך -ניסיתי בעבר לסדר את הלקים לפי צבעים, ואחר כך לפי חברות. ככל שהתרבו הלקים הבלאגן חוגג. קשה להשתלט על כל כך הרבה לקים!
    אבל זה עדיין לא אומר שהסדר לא חשוב לי

    ReplyDelete
  2. אמממ... המון זה יחסי :-) יש לי 11 לקים של שיק על המדף, ועוד כמה ברשימת הקניות חחח
    בלי נדר, במשך הזמן אעלה סווצ'ים של המוצלחים שביניהם.

    אני לא מעיזה לחשוב איפה ואיך יישבו הלקים שלי אחרי שיתרבו :-)

    ReplyDelete