Thursday, January 21, 2010

Chic no. 12 : peachy-pink

לא רק שלא תכננתי לקנות לק, אלא בכלל מראש תכננתי לא לקנות... אבל הוא חייך אליי :-) ואיך?! איך יכולתי לעמוד בחיוך שלו?! לק במרקם קרם אלגנטי ובצבע ורוד-אפרסקי, שבלי צל של ספק נוצר במיוחד עבור ציפורניי. כך שכנעתי את אצבעותיי להשתתף בקניה הבלתי-חוקית בעליל של לק שיק מס' 12.
מרחתי את השכבה הראשונה כשאני ממש מרחפת מאושר, וסרקתי את התוצאה. מה זה?! הלק בכל ציפורן גם בשפל וגם בגאות... :-( מיד מרחתי את השכבה השנייה. היא יצאה חלקה יותר אבל עדיין לא אחידה. הוספתי שכבה שלישית והיא כיסתה בכבוד הראוי את הבושות שעשו קודמותיה, וברוך ה' המשימה הוכתרה בהצלחה. הנה הציפורניים שלי מחייכות...

He smiled at me, so I couldn't resist his charm and I bought him. An elegant creamy delight, a peachy-pink colored nail polish that was created especially for my nails… Chic no. 12 :)
Joyfully, I applied the first layer on my fingernails and… almost cried. It wasn't smooth at all! I immediately applied the second layer and scanned the result. This time it looked better, but still not uniform. An additional layer smoothed it and mission was accomplished successfully. My nails smiled at me :)






7 comments:

  1. מקסים! אני בדיוק עכשיו בחיפוש אחר האפרסק המושלם. צריכה לנסות אותו.
    ובאותה הזדמנות - תתחדשי על הבלוג! מוסיפה אותך מיד לקישורים בבלוג שלי.

    ReplyDelete
  2. תודה תודה :-) |חיבוק|
    מקווה בעז"ה שאתמיד והבלוג יצליח.
    שבת שלום ומבורך!

    ReplyDelete
  3. מזל טוב על הבלוג החדש :-)מאחלת לך שתרווי ממנו המון אושר :-)))

    הלק הזה נראה מתוק במיוחד, אהבתי אותו עלייך !

    ReplyDelete
  4. תודה תודה! :-) הבלוג הוא באמת הבייבי שלי כרגע חחח
    מקווה שלא אאכזב...

    גם אני מאוד אהבתי את הלק הזה. הוא חייכני כמוני :)

    ReplyDelete
  5. בלוג חמוד, אני נכנסת מדי פעם :)
    רציתי להציע לך טיפ לשדרוג הבלוג, והוא להעלות תמונות לא מטושטשות...זה קצת לא נוח להסתכל עליהן.

    בכל מקרה אני אוהבת את הכתיבה שלך :) מורן

    ReplyDelete
  6. :) תודה מורן
    את צודקת. הצילומים הם כולם מהטלפון הסלולארי שלי, והאיכות היא בהתאם, כך שאני מודעת לכך שהם יוצאים מעט מטושטשים והלוואי והייתי יכולה לגרום שייצאו חלקים ובצבעים חדים וברורים...

    מתנצלת על אי הנוחות. בלי נדר, אשתדל למצות יותר מהמצלמה בסלו' שלי

    :) ושוב תודה

    ReplyDelete
  7. לא נורא מתוקה, מסתדרים עם מה שיש. זה לא ימנע ממני להיכנס לבלוג בעתיד, זו בסה"כ עצה ידידותית לשיפור.

    אני שמחה שלקחת את ההערה באופן חיובי, זו היתה כוונתי:)
    שבוע טוב

    ReplyDelete