Thursday, January 7, 2010

TopBeauty 101: Metallic-blue

אז מה אתן אומרות על הלק החדש שלי? עדין, נכון? :)

קניתי אותו לפני בערך שבועיים בשוק בצלאל בתל-אביב. הבקבוק בסלסלה כ"כ בלט שם בין כולם שפשוט לא יכולתי להתעלם ממנו...
הוא מצא חן בעיניי. באמת מצא חן בעיניי, רק שאחרי 24 שעות שהכחול המטאלי המדהים הזה היה לבוש על ציפורניי הם נראו בעיניי כמו ציפורניים של מכשפה :( 
אז נכון שאני מאוד אוהבת כחול, אבל על הציפורניים?! לא מסתדר לי. אולי אני פשוט לא רגילה לצבעים "לא מסורתיים" בלקים :)

המריחה של הלק (הנוזלי מעט) היתה קלה וחלקה. כבר בשכבה הראשונה הצבע והמרקם היו ברורים וזהים לתוכן הבקבוק, אבל פס הציפורן עדיין נראה מעט ולכן מרחתי שכבה שניה שהעלימה אותו וחיזקה את הצבע. יצא חלק ויפה!

בקבוק הלק של טופ-ביוטי מכיל 20 מ"ל וכולל מברשת ארוכה ורחבה יחסית שמאוד נוח למרוח איתה. והוא זול! בסה"כ 5 ₪. נכון שהוא שווה הרבה יותר?



TopBeauty no. 101


Look at my new nail polish! I bought it a couple of weeks ago, and this time I wouldn't say it's a naive choice of color :)

I liked it. I truly liked, but after 24 hours with this amazing blue enamel on my fingernails, they seemed to me like those of a witch…hahaha. Well, maybe I'm just not used to untraditional colors :)

Anyway, I applied only 2 layers. The color and texture of the first layer already looked identical to the polish in the bottle, and the second layer was needed only to make it opaque. The application itself went smoothly, and smooth was the result on my nails, although the polish was a bit watery.

This bottle contains 20 ml of nail polish with an excellent wide brush, and it was cheap! only half the price of Chic's…

3 comments:

  1. אני מקווה שזה בסדר להגיב:)
    הצבע הזה ממש לא מזכיר לי מכשפה! לדעתי הוא מגניב..

    חוצמזה, כייף פה.. אפשר לקשר אליך כבר?:P

    ReplyDelete
  2. יוווו איזו הפתעה נעימה :) ברוכה הבאה!
    להגיב זה לא רק בסדר, זה אפילו רצוי ;-)
    ותודה! אני פשוט לא רגילה לצבעים נועזים כאלה...

    האמת היא שהבלוג עדיין בחיתוליו ולכן טרם פרסמתי אותו. גם שיחקתי הרבה עם הממשק. טוב בעצם, בשורה התחתונה, באמת הגיע הזמן, את צודקת. אשמח אם תקשרי :)

    שבוע טוב, וחודש טוב ומבורך!

    ReplyDelete
  3. שמתי קישור אליך אצלי בבלוג וגם בפורום- מחכה שתעשי חשיפה רשמית כבר :P

    שבוע מצוין :)

    ReplyDelete