Sunday, August 22, 2010

WOW 41 - קרם אפרסק ורוד


יש לי אותו כבר הרבה זמן, וגם מרחתי אותו כבר כמה פעמים. קרם אפרסק ורוד חייכני מהקולקציה הישנה של וואוו :) אגב, הוא קצת מזכיר את שיק 12 הוורוד אפרסקי, רק ששם הוורוד דומיננטי, וכאן האפרסק.

התוצאה הסופית יוצאת מוצלחת, אבל הדרך אליה רצופה ב-3 שכבות שנמרחות במאמץ בעזרת המברשת הקטנה, המעט מעוקמת ועשויה שיער פרוע... לא ניסיתי עוד לקים שלהם, כך שאין לי מושג אם זו היתה תקלה או תופעה.

קניתי את הלק הזה אז ב-5 ש"ח. היום, הלקים האלה נמכרים במחיר חיסול של 3 ב-10 ש"ח, והמבחר כבר ממש דל. למה חיסול? כי ל-WOW יש כבר קולקציה חדשה...
WOW 41

12 comments:

  1. תודה :) אני אוהבת ורודים

    ReplyDelete
  2. אין כאלה יותר, נכון?

    צבע משגע וקייצי

    ReplyDelete
  3. גם לי יש אותו... רק שעלייך הוא הרבה יותר יפה!
    שלי ממש זרחני...

    ReplyDelete
  4. בכתבה שאמרת שטיילת בעיר..וצילמת סטנדים של לקים..
    אז יש לי שאלה :
    איפה התמונה הראשונה והאחרונה צולמה אם את זוכרת ?
    תודה

    ReplyDelete
  5. תודה לכן :) וסליחה על האיחור בתגובה

    לאנונימית - את הסטנד הראשון צילמתי בכניסה של איזו חנות שכונתית קטנה איפשהו בת"א. הלקים הם של חברת גולדן רוז הטורקית. את התמונה האחרונה צילמתי בתחנה המרכזית החדשה ת"א בקומת הכניסה מול מקדונלדס ואלה לקים של טופביוטי

    ReplyDelete
  6. נראה מהמם!

    ויבדק בביקור הבא שלי ב- wow

    תודה =)

    ReplyDelete
  7. צבע מהמם!!!
    לא נראה לי שיש אותו בקולקציה החדשה, למרות שהיא כבר מגוונת.

    ReplyDelete
  8. וואו איזה צבע מהמם, אנסה למצוא אותו במבצע מכירת החיסול שציינת.

    תודה רבה

    ReplyDelete
  9. צבע ממש מדהים!!! מאוד קייצי וגם עדין, לא בוהק מדי :)
    תגידי, איך הלקים של וואו באמת ? שווה לקנות ? אפילו שזה דיי זול אני לא רוצה לקנות ולהתבאס שזה לא עמיד

    תודה!

    ReplyDelete